You are 0.0 away from free shipping

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Vučko so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa. 

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.vucko.si 

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.vucko.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja. 

Spletno prodajo na www.vucko.si izvaja podjetje Vučko d.o.o., Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica, Slovenija, vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču Ljubljana št.vl. 1/34563/00 z matično številko 1623290. Vučko d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja (ID za DDV:SI38446626). 

Spletna trgovina www.vucko.si vam preko spleta omogoča nakup lahke obutve – copat za šolo in dom, kar je razvidno iz prikaza na podstraneh prodajnega programa, ki je predstavljen tudi v glavnem meniju. Na spletnem mestu www.vucko.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. 

Naročanje 

Spletni nakup v spletni trgovini www.vucko.si se lahko opravi kot gost ali kot registrirani uporabnik. Za nakup kot registrirani uporabnik koliknite na ikono ˝osebe˝ zgoraj desno in si registrirajte uporabniški profil. V uporabniškem profilu boste lahko preverili zgodovino svojih nakupov. 

Po pregledu ponudbe ob izbranih artiklih uporabnik izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (zavihek desno zgoraj), ki jo lahko uporabnik kadarkoli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik naročilo zaključi s klikom na gumb »Na blagajno«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. V košarici uporabnik v 4 korakih opravi celoten nakup:

1. korak: uporabnik pregleda svoje naročilo (seznam in količino artiklov) in ga poljubno spremeni; v primeru spremembe količine se znesek v košarici avtomatsko preračuna. V tem koraku lahko uporabnik vnese Promo kodo za popust, ki jo je predhodno prejel od ponudnika in tako izkoristi dodaten popust. Popust se obračuna s klikom na gumb “Potrdi”, ko je uporabnik vnesel Promo kodo. Promo kode so lahko omejene s časom veljavnosti, številom in vrednostjo. 

S klikom na gumb »Nadaljuj z naročilom« uporabnik nadaljuje nakupni postopek v 2. korak. 

2.korak: izbira načina nakupa. Možen je Nakup brez registracije. V primeru nakupa brez registracije uporabnik opravi nakup kot gost, kar pomeni da v naslednjih korakih poda le še podatke, ki so potrebni za oddajo naročila. To pomeni, da tekom nakupa ni bil ustvarjen uporabniški račun, s katerim bi se lahko v prihodnje prijavil v spletno trgovino. 

3. korak: uporabnik vnese podatke o e-pošti, izbere način dostave (dostava preko dostavne službe -strošek pošiljanja bo prikazan pred oddajo naročila), vnese osebne podatke ime in priimek, naslov za dostavo (naslov, poštna številka, mesto in država) in telefonsko številko. V primeru, da uporabnik želi račun na podjetje, mora to označiti s kljukico ter dopisati podatke podjetja: vpiše ime podjetja, davčna številka in ali je zavezanec za DDV. 

Na naslednji korak uporabnik nadaljuje s klikom na gumb “Naprej na plačilo”. 

4. korak: uporabnik izbere način plačila (po predračunu, po povzetju ali kreditna kartica ), označi, da se strinja s splošnimi pogoji in s klikom na gumb »Potrdi« zaključi nakup in izvede naročilo. Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati prejme tudi sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov, katerega je vpisal v košarici. Pri izbiri plačila s kreditno kartico , je uporabnik ustrezno preusmerjen na vmesnik, kjer do konca izvede plačilo in se mu po uspešno izvedenem plačilu prikaže potrditvena stran nakupa. Hkrati na vpisan e-naslov prejme povzetek naročila. 

Z uporabnikovo potrditvijo in izvedbo naročila v 4. koraku nakupnega postopka podjetje Vučko d.o.o. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. 

Pred potrditvijo Vučko d.o.o. naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko Vučko d.o.o. pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarici. 

Kupoprodajna pogodba med Vučko d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Vučko d.o.o. potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Vučko d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila. 

Naročil, ki so odpremljena, naknadno ni več možno kakorkoli spreminjati.

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Vučko d.o.o., Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica, Slovenija. 

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov info@vucko.si ali po telefonu na št. + 386 1 7878 514. 

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju se ne razlikujejo od osnovne tarife. 

Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija 

V skladu z ZVPot podjetje Vučko d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu. 

Kupec mora podjetje Vučko d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev od odkritja napake in hkrati omogočiti pregled blaga. Vučko d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga. Zakonsko določen rok je dve leti. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

V podjetju Vučko d.o.o. se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili. 

Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) javite z obrazcem za vračilo izdelka preko e-pošte info@vucko.si ali preko telefona na št. +386 1 7878 514. 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so po splošnem pravilniku in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Obrazec za vračilo artikla v garanciji se nahaja tukaj (https://www.vucko.si/s/u/obrazec-za-vracila-in-zamenjave-izdelka-vucko.pdf). 

Vučko d.o.o. je organiziran na sedežu podjetja na Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica, usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih napak in samostojno odloča o reševanju reklamacij, o zamenjavi izdelka z napako, razen v primerih, kjer je označeno drugače. 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. 

Kupec mora ob uveljavljanju reklamacije dostaviti z izdelki tudi in račun, kjer je naveden datum nakupa, št. računa. 

Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe izdelka, ki ga dobavlja Vučko d.o.o., niso pokrite z garancijskimi pogoji. 

Popravila izvajamo v zakonsko določenem času hitro in kakovostno. 

Cene 

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Vučko ažurirajo in spreminja pogosto. 

Vse cene so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (akcije, popusti, odprodaje …) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.vucko.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji. 

Vučko d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. 

V primeru, da je podatek o ceni napačen oz., da se cena spremeni med obdelavo naročila, Vučko d.o.o. kupcu omogoči odstop od nakupa. 

Cena promocijskih copatov, tekstila, vezenja ali tiska se določi ob prejemu povpraševanja. 

Načini plačila 

V spletni trgovini www.vucko.si so na voljo naslednji načini plačila:

  • po povzetju - pri plačilu po povzetju kupec plača provizijo Pošti Slovenije. Višina provizije se določa po veljavnem ceniku Pošte Slovenije https://www.posta.si/ceniki ali GLS dostave, (pri plačilu nad 50 EUR je poštnina brezplačna)
  • po predračunu - po nakupu na vpisan e-naslov prejmete podatke za plačilo, na podlagi katerih izvedete plačilo ( pri plačilu nad 50 EUR je poštnina brezplačna) 
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (pri plačilu nad 50 EUR je poštnina brezplačna). Sprejemamo kartična plačila Mastercard, Visa in BA Maestro. 
  • Paypal

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@vucko.si ali na št. + 386 1 7878 514 za kreditiranje kartice ali vračila kupnine. 

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e-naslov info@vucko.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo Vučko d.o.o. naročilo preklical. 

Plačilo na TRR podjetja Vučko d.o.o. se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila Po predračunu. 

Darilni boni Vučko 

  • Darilni bon je darilna kartica, ki ga Vučko proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (Vučko d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Vučko. 
  • Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini Vučko. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete darilni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@vucko.si. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno. 
  • Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon ni potrebno unovčiti v celotnem znesku ob enkratnem nakupu, preostala vrednost bona se prenese na naslednji nakup. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. 
  • Uporaba darilnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje "promo koda'' vpišite kodo darilne kartice in kliknite ''potrdi''. Vrednost bona se vam odšteje od končnega zneska košarice. 
  • Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo uporabo le enega darilnega bona. 

Kode za popust 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Vučko. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Vučko ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Kupec lahko ob enem naročilu uporabi le eno kodo tudi če je hkrati aktivnih več kod, ki prinašajo različne ugodnosti. 

Uporaba kode za popust: 

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. 
  • Na zaključku blagajne v okence ''promo koda'' vpišete kodo za popust in kliknete gumb ''potrdi''. 
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. 
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. 

Dostava in prevzem 

Dostava je možna na naslove v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji in na Hrvaškem. Kupec v primeru naročanja v tujino nosi vse nastale morebitne stroške uvoznih dajatev. Naročeno blago, ki je na zalogi, bomo v dostavo oddali v največ 3 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu. 

Dostava se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije ali drugim dostavljavcem. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe. 

Stroški dostave, račun 

Stroške pakiranja in dostave plača kupec. Strošek se izračuna glede na veljaven cenik in maso pošiljke po veljavnem ceniku Pošte Slovenije https://www.posta.si/ceniki. Strošek pošiljanja bo izračunan in ločeno prikazan pred oddajo naročila. DDV je vključen v ceno dostave. 

POŠTA

Slovenija

Hrvaška

Avstrija 

Nemčija

do 0,5kg

4,00€

8,15€

8,15€    

8,15€

0,5 – 2kg 

5,48€

9,90€

14,24€

14,24€

2 – 5 kg

6,47€

11,23€

18,88€

18,88€

5 – 10kg

7,62€

14,97€

21,34€

21,34€

Plačilo po prevzemu

+ 1,10€

Samo po predhodnem plačilu

Samo po predhodnem plačilu

Samo po predhodnem plačilu

 

 

 

 

 

 

 

GLS

Slovenija

 

TUJINA

 

 

 

Hrvaška

Avstrija

Nemčija

do 2 kg

5,08€

1 paket

10,65 €

14,81€

14,81€

2 – 5kg 

5,44€

1 paket

10,79€

16,70€

16,70€

5 – 10 kg

5,84€

1 paket

11,38€

17,53€

17,53€

Plačilo po prevzemu

Dodaten strošek 1,50€

 

Samo po predhodnem plačilu

Samo po predhodnem plačilu

Samo po predhodnem plačilu

Stroški pakiranja in dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www.vucko.si. Ob nakupu nad 50€ je kupec opravičen stroškov pakiranja in dostave. 

Kupec prejme blago dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavne službe. 

Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi račun na elektronski naslov, naveden ob oddaji naročila, z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila. 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, ker kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Vučko d.o.o. ne bo upošteval. 

Kupec lahko izbere tudi možnost osebnega prevzema naročenih izdelkov, v tem primeru stroškov dostave ni. 

Odstop od pogodbe 

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe in v tem času pošlje pisno obvestilo o odstopu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Vučko d.o.o, Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica, e-pošta info@vucko.si, telefon: + 386 1 7878 514 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe/pisno po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik uporabi priloženi vzorec-odstopni obrazec, ki je potrošniku na voljo tukaj (https://www.vucko.si/s/u/obrazec-za-vracila-in-zamenjave-izdelka-vucko.pdf). 

V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredne stroške vračila blaga. 

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopa, mora blago vrniti na naslov podjetja Vučko d.o.o. čimprej oz. najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in kopijo originalnega računa. V primeru vračila delne količine naročenih artiklov, kadar se znesek naročenih artiklov zniža pod mejo zneska za brezplačno poštnino, kupcu zaračuna oz odšteje od zneska vračila prvo ne zaračunano poštnino. 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.c člena nima pravice do odstopa. ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe (43b. čl. ZVPot) in sicer: pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam. To velja za vse artikle izdelane po naročilu stranke in personalizirane artikle. 

Vučko d.o.o. vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Vučko d.o.o. ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

Pritožbe in spori 

Vučko d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb. 

V primeru težav se kupec lahko poveže s podjetjem Vučko d.o.o. telefonsko na številko +386 1 7878 514 ali po elektronski pošti na info@vucko.si 

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Vučko d.o.o. bo v sedmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. 

Morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.vucko.si med kupcem in Vučko d.o.o., bosta stranki prvenstveno reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče Ljubljana. 

Vučko d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve. 

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), podjetje Vučko d.o.o. ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj. 

Varovanje osebnih podatkov 

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo. 

Podjetje Vučko d.o.o. se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnalo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ustrezna zaščita pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb). Kljub ustreznim tehničnim in organizacijskim postopkom za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo, Vučko d.o.o. ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij. 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno originalno opremo svojega računalnika, ki je posodobljena in protivirusno zaščitena. 

Za potrebe poslovanja podjetje Vučko d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu www.vucko.si. Vučko d.o.o. ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki. 

O piškotkih in njihovi uporabi 

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe. Preberi več – link na piškotke 

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine: 

Naziv: Vučko d.o.o. 
Naslov: Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica 
Spletna stran: www.vucko.si 
E-pošta: info@vucko.si 

Telefon: 
Pritožbe in spori: +386 1 7878 514 
Trgovina: +386 1 7878 514 

Identifikacijska številka za DDV: SI38446626 
Matična številka: 1623290 
Transakcijski račun: SI56 0310 8100 0592 344 

Vučko d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine Vučko kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila. Obstaja možnost barvnega odstopanja slik na tej strani z barvami dejanskega produkta, kar je lahko posledica fotografiranja ali različnih nastavitev prikazovanja na monitorju.

 

SPLOŠNI POGOJI  ZA B2B STRANKE

 

Splošna določila

 

Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s pravnimi osebami preko spletne strani družbe VUČKO proizvodnja, storitve, trgovina d.o.o., Stranska vas ob Višnjici 017, 1295 Ivančna Gorica, matična številka 1623290000, davčna številka 31242588, ID za DDV SI38446626. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Postopek nakupa je enak za pravne osebe in fizične osebe, le da pred prvim nakupom ustvarite B2B račun, ki vam ga aktiviramo po pregledu poslovnih podatkov in vašem strinjanju s splošnimi pogoji poslovanja za pravne osebe. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je zakoniti zastopnik pravne osebe ali da je s strani pravne osebe pooblaščen za sklepanje kupoprodajnih pogodb z uporabo informacijske tehnologije.

 

Pogoji nakupa na spletnem mestu www.vucko.si

 

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.vucko.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja.

 

Spletna trgovina www.vucko.si vam preko spleta omogoča nakup lahke obutve za šolo in dom in ostalih izdelkov in storitev, kar je razvidno iz prikaza na podstraneh prodajnega programa, ki je predstavljen tudi v glavnem meniju. Na spletnem mestu www.vucko.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene.

 

Dostopnost informacij

 

Podjetje se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo

informacije o identiteti ponudnika blaga in storitev v spletni trgovini www.vucko.si , kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s podjetjem

informacije o bistvenih značilnostih izdelkov in storitev iz spletne ponudbe

informacije o načinu in pogojih dostave

informacije o načinu plačila

informacije o reševanju morebitnih reklamacij

 

 

 

Ponudba izdelkov

 

Ponudba izdelkov je vidna na straneh www.vucko.si in se redno ažurira, zato so možne v ponudbi izdelkov tudi spremembe. Minimalno naročilo v B2B sistemu je 50 € brez DDV.

 

Cene

 

Vse cene so prikazane v EUR in ne vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (akcije, popusti, odprodaje …) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.vucko.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji.

Vučko d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.

V primeru, da je podatek o ceni napačen oz., da se cena spremeni med obdelavo naročila, Vučko d.o.o. kupcu omogoči odstop od nakupa.

Cena promocijskih copatov, tekstila, vezenja ali tiska se določi ob prejemu povpraševanja.

Postopek nakupa

 

Po pregledu ponudbe ob izbranih artiklih uporabnik izbere možnost "Dodaj v košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (zavihek desno zgoraj), ki jo lahko uporabnik kadarkoli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik naročilo zaključi s klikom na gumb »Na blagajno«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. V košarici uporabnik v 5 korakih opravi celoten nakup:…

 

1. korak: prijava v spletno trgovino B2B

 

2.korak: uporabnik glede na prodajalčevo ponudbo izbere izdelke in jih odda v košarico, pregleda svoje naročilo (seznam in količino artiklov) in ga poljubno spremeni; v primeru spremembe količine se znesek v košarici avtomatsko preračuna.

 

3. korak: uporabnik preveri podatke za dostavo

 

4. korak: uporabnik izbere način plačila (po predračunu ali kreditna kartica ), označi, da se strinja s splošnimi pogoji in s klikom na gumb »Potrdi« zaključi nakup in izvede naročilo. Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati prejme tudi sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov, katerega je vpisal v košarici. Pri izbiri plačila s kreditno kartico , je uporabnik ustrezno preusmerjen na vmesnik, kjer do konca izvede plačilo in se mu po uspešno izvedenem plačilu prikaže potrditvena stran nakupa. Hkrati na vpisan e-naslov prejme povzetek naročila.

 

5. korak: potrditev naročila. Z uporabnikovo potrditvijo in izvedbo naročila v 4. koraku nakupnega postopka podjetje Vučko d.o.o. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.  

Pred potrditvijo Vučko d.o.o. naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko Vučko d.o.o. pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarici.

 

Način plačila

 

V spletni trgovini www.vucko.si sta na voljo plačilo:

po predračunu - po nakupu na vpisan e-naslov prejmete podatke za plačilo, na podlagi katerih izvedete plačilo

s plačilno oziroma kreditno kartico. Sprejemamo kartična plačila Mastercard, Visa in BA Maestro.

Paypal

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@vucko.si ali na št. + 386 1 7878 514 za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

 

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e-naslov info@vucko.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo Vučko d.o.o. naročilo preklical.

Plačilo na TRR podjetja Vučko d.o.o. se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila po predračunu.

Odlog plačila je v določenih primerih možen po predhodnem dogovoru.

 

Dobavni rok

 

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi je 2 do 4 delovne dni za dostavne naslove Sloveniji, v ostalih primerih, ki jih ni na zalogi pa je dobava do 7 delovnih dni po prejetju plačila oz. po dogovoru.

 

Dostava

Dostava je možna le na naslove v Sloveniji. Naročeno blago, ki je na zalogi, bomo v dostavo oddali v največ 4 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Dostava se izvaja v sodelovanju z GLS in Pošto Slovenije. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe.

Kupec prejme blago dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavne službe.

Ob prejemu dostavljenega blaga bo kupec prejel tudi originalni račun oziroma e-račun po predhodnem soglasju in dobavnico z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, ker kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Vučko d.o.o. ne bo upošteval.

Ne omogočamo plačila po povzetju za B2B kupce.

Poštnina

Poštnino za dostavo naročenega blaga plača kupec po veljavnem ceniku dostavne službe, katero izbere. Kupec, ki naroči za več kot 200 € neto ima pravico do brezplačne poštnine. V tem primeru si prodajalec pridržuje pravico do izbire dostavne službe.

Kupec lahko izbere tudi možnost osebnega prevzema naročenih izdelkov, v tem primeru stroškov dostave ni.

Kupoprodajna pogodba

Med prodajalcem Vučko d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Vučko d.o.o. potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Vučko d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila.

Arhiviranje pogodb 

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Vučko d.o.o., Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica, Slovenija

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov  info@vucko.si ali po telefonu na št. + 386 1 7878 514.

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju se ne razlikujejo od osnovne tarife.

Odstop od pogodbe

 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Vučko d.o.o, Stranska vas ob Višnjici 17, 1295 Ivančna Gorica, e-pošta info@vucko.si, telefon: + 386 1 7878 514 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe/pisno po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik uporabi priloženi vzorec-odstopni obrazec, ki je potrošniku na voljo tukaj (https://www.vucko.si/s/u/obrazec-za-vracila-in-zamenjave-izdelka-vucko.pdf).

V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredne stroške vračila blaga.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopa, mora blago vrniti na naslov podjetja Vučko d.o.o. čimprej oz. najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in kopijo originalnega računa. V primeru vračila delne količine naročenih artiklov, kadar se znesek naročenih artiklov zniža pod mejo zneska za brezplačno poštnino, se kupcu zaračuna oz. odšteje od zneska vračila prvo ne zaračunano poštnino.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če kupec v skladu s petim odstavkom 43.c člena nima pravice do odstopa,. ali po potrebi o okoliščinah, v katerih kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe (43b. čl. ZVPot) in sicer: pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim potrebam. To velja za vse artikle izdelane po naročilu stranke in personalizirane artikle.

Vučko d.o.o. vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Vučko d.o.o. ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija

 

V skladu z ZVPot podjetje Vučko d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu.

Kupec mora podjetje Vučko d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku dveh mesecev od odkritja napake in hkrati omogočiti pregled blaga. Vučko d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga. Zakonsko določen rok je dve leti.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

V podjetju Vučko d.o.o. se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili.

Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) javite z obrazcem za vračilo izdelka preko e-pošte info@vucko.si ali preko telefona na št. +386 1 7878 514.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so po splošnem pravilniku in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Obrazec za vračilo artikla v garanciji se nahaja tukaj (https://vucko.si/obrazec-za-vracila).

Vučko d.o.o. je organiziran na sedežu podjetja na Stranska vas 17, 1295 Ivančna Gorica, usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih napak in samostojno odloča o reševanju reklamacij, o zamenjavi izdelka z napako, razen v primerih, kjer je označeno drugače.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Kupec mora ob uveljavljanju reklamacije dostaviti z izdelki tudi in račun, kjer je naveden datum nakupa, št. računa.

Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe izdelka, ki ga dobavlja Vučko d.o.o., niso pokrite z garancijskimi pogoji.

Popravila izvajamo v zakonsko določenem času hitro in kakovostno.

 

Pritožbe in spori

 

Vučko d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec lahko poveže s podjetjem Vučko d.o.o. telefonsko na številko +386 1 7878 514 ali po elektronski pošti na info@vucko.si

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Vučko d.o.o. bo v sedmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.

Morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.vucko.si med kupcem in Vučko d.o.o., bosta stranki prvenstveno reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče Ljubljana.

Vučko d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), podjetje Vučko d.o.o. ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj.

 

Varovanje osebnih podatkov

 

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.

Podjetje Vučko d.o.o. se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnalo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ustrezna zaščita pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb). Kljub ustreznim tehničnim in organizacijskim postopkom za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo, Vučko d.o.o. ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno originalno opremo svojega računalnika, ki je posodobljena in protivirusno zaščitena.

Za potrebe poslovanja podjetje Vučko d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu www.vucko.si. Vučko d.o.o. ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki.

O piškotkih in njihovi uporabi

 

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe. Preberi več – link na piškotke

Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:

Naziv: Vučko d.o.o.Naslov: Stranska vas 17, 1295 Ivančna GoricaSpletna stran: www.vucko.siE-pošta: info@vucko.si

Telefon:Pritožbe in spori: +386 1 7878 514Trgovina: +386 1 7878 514Identifikacijska številka za DDV: SI38446626Matična številka: 1623290Transakcijski račun: SI56 0310 8100 0592 344

Vučko d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine Vučko kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila. Obstaja možnost barvnega odstopanja slik na tej strani z barvami dejanskega produkta, kar je lahko posledica fotografiranja ali različnih nastavitev prikazovanja na monitorju.

In addition to mandatory cookies, we also use analytical and advertising cookies, as well as social network cookies on the Vucko website.

If you agree with this, please click on the I ACCEPT button. For a detailed description and in order to set the use of individual cookies, click on the COOKIE SETTINGS link.

×
Managing cookies on the Vucko website
Mandatory cookies

are cookies that are essential for the proper functioning of the website, whereby the transmission of information in the communication network would not be possible without them. These cookies are also necessary in order for us to offer you the services, which are available on our website. They allow you to log in to the user profile, select the language, agree to the terms and conditions and identify the session of the user. We are not obliged to obtain consent for their use.

Analytical cookies

These cookies help us understand how our visitors use our website. They help us improve the user experience and identify user requirements and trends. We only use these cookies if you have explicitly consented to their use.

Advertising cookies

Third-party plug-ins and tools used as cookies enable various functionalities to work, help us analyse the frequency of visits and how the website is used. If an individual does not agree to the use of these cookies, they will not be installed, while it may however happen, that some interesting features of the website will not be available. We only use these cookies if you have explicitly consented to their use.

Social network cookies

These cookies make it possible for us to provide content for posts on social media and record your actions so that we may provide a more personal and enhanced user experience. We use these cookies only if you are logged into a Twitter, Facebook or Google user account when using the website.

1. General information about cookies 1.1. What are cookies?

Cookies are small text files that most modern websites store on the devices of their visitors, i.e. people who access certain websites on the Internet with their devices. The storing of cookies is under the complete control of the user, since users can easily configure their browser to restrict or disable the storage of cookies.

While visiting the website and its subpages and performing operations on the website, your computer, phone or tablet, automatically or after gaining your explicit consent, stores certain cookies through which various data can be recorded.

1.2. How do they work and why we use them?

Each visitor or shopper is assigned a cookie in order to identify him and ensure traceability at the beginning of each use of the online store. The servers provided to the company by the subcontractor automatically collect data on how visitors, shop owners or shoppers use the online store and store this data in the form of an activity log.

The servers store information about the use of the online store, statistics and IP numbers. Data on the use of the online store by shoppers can be used by the company for compiling anonymous statistics that help us improve the user experience as well as market products and / or services through an online store.

Indirectly and upon obtaining consent, the online store may also store external service cookies on the visitor's or shopper's device (e.g. Google Analytics) which are used to collect data on website visits. Regarding external services, the rules and general conditions on the processing of personal data, which are available at the links below, apply.

2. Permission to use cookies

If the settings of the browser with which you visit the website are such, that they accept all cookies, it means that you agree to their use. In case you do not want to use cookies on this website or you want to remove them, you may follow the procedure below. Removing or blocking cookies may result in suboptimal performance of this website.

3. Mandatory and optional cookies and your consent 3.1. We are not required to gain your consent for the use of mandatory cookies:

Mandatory cookies are cookies, that are essential for the proper functioning of the website, whereby the transmission of information in the communication network would not be possible without them. These cookies are also necessary in order for us to offer you the services, which are available on our website. They enable login into the user profile, language selection, agreeing to the terms and conditions and user session identification.

3.2. Cookies that are not necessary for the normal operation of the website, and for which we are obliged to obtain your consent (optional cookies):

Analytical cookies

These cookies help us understand how our visitors use our website. They help us improve the user experience and identify user requirements and trends. We only use these cookies if you have explicitly consented to their use.

Advertising cookies

Third-party plug-ins and tools used as cookies enable various functionalities to work, help us analyse the frequency of visits and how the website is used. If an individual does not agree to the use of these cookies, they will not be installed, while it may however happen, that some interesting features of the website will not be available. We only use these cookies if you have explicitly consented to their use.

Social network cookies

These cookies make it possible for us to provide content for posts on social media and record your actions so that we may provide a more personal and enhanced user experience. We use these cookies only if you are logged into a Twitter, Facebook or Google user account when using the website.

4. How to manage cookies?

You can manage cookies by clicking on the "Cookie settings" link in the footer of the website.

You can also control and change cookie settings in your own web browser.

In case you want to delete cookies from your device, we advise you to follow the described procedures, by doing so, you will most likely limit the functionality of not only our website but also most other websites, as the majority of modern websites use cookies.